ponedjeljak, 26. studenoga 2012.

MOJA NAJBOLJA PRIJATELJICA


HY evo mene opet s novim postom.Ako ovaj post pročitate do kraja dobit ćete neke podatke o mojoj najboljoj prijateljici. Moja naj prijateljica zove se Ivona.Ona živi u ..... to vam nebih smjela otkriti.Ona je moja najbolja prijateljica jer imamo dosta toga zajedničkog. Ona najviše voli životinje. Njezina najbolja "kućna prijateljica"  ja Lara, njezin pas. Ivonina i moja najbolja knjiga je DIVLJI KONJ. Ona najviše voli jesti pizzu i piti sok od breskve.Ako vam se Ivona čini zanimljivom osobom i želite je malo bolje upoznati potražite je i upitajte je ono što vas zanima. Uz Ivonu imam još mnogo drugih dobrih prijateljica:Tamara,Veronika,Lucija N.,Jasmina;Elena,Katarina M.,Ana T. ......... i prijatelja:Dario D.,Luka,Domagoj..... Jako mi je drago što imam tako dobre prijatelje.

Nema komentara:

Objavi komentar