utorak, 20. studenoga 2012.

ŠTO BIH ŽELJELA POSTATI....JEDNOG DANA



Što bih ja htjela postati jednog lijepog dana? Hm........ Još nisam sigurna ali mislim da bih htjela postati učiteljica geografije. Kod kuće znam po cijele dane raditi prezentacije o nekim državama koje bih jednog dana pokazala svojim učenicima. Inače jako volim putovanja jer uvijek saznam nešto novo što se tiče tog mjesta ili te države. To me jako zanima i nadam se da ću to ostvariti. Ja imam dva uzora. Jedan od mojih uzora je učiteljica Tajana Petrina zato što se bave onim što bih ja željela postati i zato što pravedno ocjenjuje. Drugi moj uzor nema veze sa geogrefijom. On je Endi Schrotter zato što živi svoj san i ima svoj moto: SVE ŠTO MOŽEŠ SANJATI MOŽEŠ I OSTVARITI! Nadam se da će se ono što ja sanjam i meni ostvariti.  

ENDI SCHROTTER


Nema komentara:

Objavi komentar